• با توجه به عدم افزايش قيمت در سال جدید میتوانید هر چه سریعتر از فرصت خرید ارزانتر قبل از اعمال قیمت‌های جدید استفاده نمایید.
  • با توجه به عدم افزايش قيمت در سال جدید میتوانید هر چه سریعتر از فرصت خرید ارزانتر قبل از اعمال قیمت‌های جدید استفاده نمایید.

چرا کاربران آیومکس را انتخاب می کنند

انتخاب دزدگیر مناسب برای محل سکونت یا کار شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. تنوع برندها، مدل‌ها و امکانات مختلف در بازار، انتخاب را برای شما دشوار می‌کند اما با وجود همه این چالش ها دزدگیر آیومکس یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد.در ادامه به بررسی دلایل محبوبیت دزدگیر آیومکس نزد کاربران این محصول خواهیم پرداخت.

  • بروز نبودن دزدگیر‌های اماکن

    امروزه نیازهای کاربران با توجه به پیشرفت‌ تکنولوژی تغییر کرده است و انتظار استفاده از تجهیزات جدید همگام با فناوری‌های روز را دارند. اکثر دزدگیرهای اماکن موجود در بازار با شکل ظاهری یکسان و قدیمی و طراحی سنتی موفقیت چندانی در جهت جلب رضایت کاربران مشتاق استفاده از فناوری‌های روز نداشته‌اند.

    بروز نبودن دزدگیر‌های اماکن
  • مشکلات دزدگیرهای خارجی

    سیستم‌های امنیتی بروز و همگام با تکنولوژی‌های روز موجود در بازار داخل نیز با توجه به وارداتی بودن علاوه بر قیمت بسیار بالا، مشکلاتی همچون عدم سازگاری با نیازهای کاربران ایرانی و تاثیر تحریمات جهت ارائه خدمات پشتیبانی مناسب، تامین قطعات و ارائه سرویس‌های آنلاین روبرو هستند.

    مشکلات دزدگیرهای خارجی

جذابیت‌های آیـــومکس برای کاربران

آیــومکس در کنار قیمت مناسب که اهمیت زیادی برای کاربران دارد، امکانات و ویژگی‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌هد که اپلیکیشن اندروید و تحت وب آیــومکس استفاده از این ویژگی‌ها را برای کاربران بسیار ساده در عین حال جذاب نموده است. بر اساس آخرین نظر سنجی‌های انجام شده بیشترین دلایل محبوبیت و استفاده از آیــومکس در بین کاربران موارد زیر می‌باشد.

  • قیمت مناسب
  • نصب و راه‌اندازی ساده
  • آپدیت‌های دوره‌ای رایگان
  • عملکرد آنلاین و تحت اینترنت
  • اپلیکیشن کاربردی
  • پشتیبانی فنی
  • خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب دزدگیر آیومکس
  • قیمت مناسب دزدگیر آیومکس

    قطعاً قیمت و کیفیت مناسب در کنار ویژگی‌های جذاب و کاربردی از اهمیت بسیاری در موفقیت هر محصول دارد. امروزه استفاده از تکنولوژی‌های روز نه تنها باعث کاهش قیمت تمام شده می‌شود بله امکانات جذاب بیشماری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در فرآیند طراحی و تولید دزدگیر اماکن آیومکس نیز با تکیه بر تکنولوژی روز و کاهش حاشیه سود استراتژی قیمت و کیفیت مناسب در کنار ویژگی‌های فنی جذاب به واسطه استفاده از فناوری‌های جدید در حوزه اینترنت اشیاء در پیش گرفته شد.

  • عملکرد آنلاین و تحت اینترنت
  • عملکرد آنلاین و تحت اینترنت

    آیــومکس بدون نیاز مودم ADSL و تنها از طریق سیم کارتی که برو روی آن نصب می‌شود وارد شبکه جهانی اینترنت می‌شود و بدلیل استفاده از جدیدترین پروتکل‌های ارتباطی در حوزه اینترنت اشیاء با نام MQTT امکان تبادل داده با سرعت بالا حتی با پهنای باند کم اینترنت را فراهم می‌سازد. همچنین پروتکل ارتباطی فوق کمترین مصرف داده اینترنت را برای کاربران آیــومکس فراهم می‌نمایند به نحوی که بدون خرید بسته اینترنت و با تعرفه آزاد در ماه تنها مبلغی بین 6 تا 7 هزار تومان مصرف اینترنت را خواهد داشت.

  • نصب و راه‌اندازی ساده دزدگیر های آیومکس
  • نصب و راه‌اندازی ساده دزدگیر های آیومکس

    یکی از نقاط قوت آیومکس نصب و راه‌اندازی ساده آن در مقایسه با سایر سیستم‌های امنیتی است. طراحی فرایندهای ساده اعمال تنظیمات به واسطه اپلیکیشن آیومکس این امکان را برای تمامی کاربران فراهم نموده است تا با مطالعه راهنمای همراه دستگاه به راحتی و بدون صرف هزینه اقدام به نصب و راه‌اندازی آیومکس نمایند. لازم بذکر است استفاده از زون‌های بیسیم با توجه حذف سیم‌کشی سادگی نصب و راه‌اندازی را دو چندان خواهد نمود.

    مشاهده آموزش نصب و راه‌انداری آیومکس

  • اپلیکیشن کاربردی دزدگیر
  • اپلیکیشن کاربردی دزدگیر

    بی شک یکی از عوامل مهم محبوبیت آیــومکس اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای و کاربردی آن است که امکانات بینظیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کابران در محیط ساده و  در عین حال جذاب و گرافیکی می‌توانند کلیه تنظیمات و کنترل سیستم امنیتی خود را به صورت کاملاً آنلاین و تحت اینترنت از هر نقطه دنیا با سرعت بالا انجام دهند.

    اپلیکیشن آیــومکس در دو نسخه اندروید و تحت وب به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه تحت وب دقیقاً مطابق نسخه اندروید می‌باشد و محدودیت در سیستم عامل را به صورت کامل از بین برده است. تمامی کاربران میتوانند از طریق کامپیوتر دسکتاپ، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و تبلت با هر نوع سیستم عاملی همچون Windows, Mac, IOS, Android از اپلیکیشن آیــومکس استفاده نمایند.

آپدیت‌های دوره‌ای رایگان برای دزدگیر

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد آیــومکس قابلیت آپدیت فریمور (برنامه سخت افزار) آیــومکس از راه دور و تحت اینترنت است. قطعاً همه تجربه آپدیت نمودن گوشی‌های هوشمند خود را دارند ولی مطمئناً انگشت شمارند کاربرانی که تجربه آپدیت سایر تجهیزات سخت افزاری خود را داشته باشند.

یکی از قابلیت‌های منحصر به فردی که تیم طراحی و تولید این شرکت دانش‌بنیان برای آیــومکس در نظر گرفته است امکان آپدیت برنامه سخت افزار آیــومکس از راه دور و تحت اینترنت توسط کاربر می‌باشد. قابلیت فوق این امکان را برای تمامی کابران آیــومکس در هر نقطه دنیا فراهم می‌نمایند تا به راحتی و از طریق اپلیکیشن آیــومکس آخرین آپدیت‌ها را شامل قابلیت‌های جدید و بهبود عملکرد آیــومکس را به صورت کاملاً رایگان دریافت نمایند.

  • پشتیبانی فنی دزدگیر اماکن آیومکس
  • پشتیبانی فنی دزدگیر اماکن آیومکس

    یکی از دغدغه هایی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند پشتیبانی فنی محصولات است. بی شک تیم پشتیبانی فنی آیومکس متشکل از مهندسین مجرب یکی از نقاط قوت آیومکس برای کاربران در هنگام خرید محصول می تواند باشد. مشاوره رایگان قبل از خرید، مشاوره فنی هنگام نصب و مشاوره فنی در صورت بروز خطا، نشان از پشتیبانی پر قدرت تیم فنی در شرکت تولید کننده آیومکس است. تنوع در دسترسی از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و بخش تیکتینگ، با بخش پشتیبانی شرکت این مقوله را برای کاربران لذت بخش تر می کند.

  • خدمات پس از فروش بی نظیر
  • خدمات پس از فروش بی نظیر

    همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد استفاده از محصولات نامرغوب و یا خارجی چالش های مخصوص به خود را دارند. عملکرد نامتناسب با نیاز مشتری و خرابی دستگاه که نیازمند تعمیر و تامین قطعات محصول است از اصلی ترین این چالش به شمار می رود. خدمات پس از فروش آیومکس در صورت هر گونه خرابی و مشکل در زمان گارانتی با توجه به تمهیدات اشاره شده در برگه گارانتی، بدون هزینه محصول را تعمیر کرده و این خدمات شامل دستگاه هایی که از زمان گارانتی آنها گذشته باشد نیز با نازل ترین قیمت می گردد.

دزدگیر اماکن آیومکس

ثبت دیدگاه