خودم می تونم نصب کنم

  • یکی از اهداف اصلی در طراحی و تولید آیومکس فراهم آوردن شرایط نصب و راه‌اندازی و کاربری ساده برای عموم کاربران بود، به نحوی که اکثر افراد بتوانند با صرف وقت و هزینه کمتر با مطالعه آموزش‌های ارائه شده سیستم امنیتی مورد نیاز خود را نصب و راه‌اندازی نمایند. ارتباط کاملاً آنلاین و اپلیکیشن قدرتمند آیومکس از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در رسیدن به این هدف است.

    استفاده از زون‌های بیسیم با توجه به حذف سیم‌کشی فرایند نصب و راه‌اندازی را بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر خواهد نمود ولی دارای معایبی نیز می‌باشند. در این بخش به صورت کامل می‌توانید با مزایا و معایب استفاده از زون‌های باسیم و بیسیم آشنا شوید.

نکته مهم

هر چند نصب و راه‌اندازی پکیج‌های بیسیم آیــومکس برای تمامی افراد حتی کسانی که تجربه‌ای در زمینه سیستم‌های امنیتی ندارد به راحتی امکان پذیر است ولی لازمه آن مطالعه آموزش نصب و مشاهده دقیق فیلم آموزشی است.

آشنایی با امکانات سخت افزاری آیــومکس

نصب و راه‌اندازی آیــومکس شامل 2 بخش اصلی نصب فیزیکی و تنظیمات نرم‌افزاری است. نصب سنسورها، دستگاه و انجام سیم‌کشی بخش‌های مختلف جزو بخش نصب فیزیکی و نصب نرم‌افزار آیومکس و اعمال تنظیمات مورد نیاز جزو بخش تنظیمات نرم‌افزاری است.

  • نصب فیزیکی

    چنانچه انتخاب شما استفاده از زون‌های بیسیم باشد برای نصب آیومکس به تخصص خاصی نیاز ندارید و به اصطلاح اگر کمی دست به آچار باشید می‌توانید با استفاده از پیچ و رولپلاک و یا حتی میخ با توجه به راهنمای نصب، سنسورها و دستگاه را در محل مناسب نصب نمایید. ولی اگر انتخاب شما استفاده از زون‌های باسیم باشد داشتن تجربه در زمینه سیم‌کشی دارای اهمیت است. توجه داشته باشید که جهت انتخاب محل مناسب نصب دستگاه و سنسورهای امنیتی حتماً راهنمای نصب را مطالعه نمایید.

  • تنظیمات نرم افزاری

    با توجه به اینکه امروزه تمام افراد آشنایی کامل با نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی  و تحت وب را دارند انجام این بخش از کار نیز نیاز به تخصص خاصی ندارد. در خصوص اعمال تنظیمات نیز تمامی تنظیمات اولیه مورد نیاز با توجه به سفارش هر مشتری توسط تیم آماده سازی و ارسال سفارش‌ها انجام می‌شود و در صورت نیاز به اعمال هر نوع تغییرات، با توجه به محیط کاربری گرافیکی و ساده اپلیکیشن آیومکس تمامی کاربران به دور از هر نوع پیچیدگی به راحتی می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را برروی دستگاه اعمال نمایند

نکته: در صورت تهیه آیومکس به همراه زون‌های بیسیم تمامی تنظیمات اولیه و استاندارد بر روی دستگاه توسط کارشناسان ما صورت خواهد گرفت.

دزدگیر اماکن آیومکس

ثبت دیدگاه